Που οφείλονται οι λυγούρες και τα τσιμπολογήματα κατά τη διάρκεια της μέρας

Πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν να τοποθετήσουν και να οργανώσουν τα γεύματα της μέρας λόγω δύσκολου ωραρίου στη δουλειά είτε λόγω άγνιας με αποτέλεσμα το συνεχές τσιμπολόγημα κάτα τη διάρκεια της μέρας.

1.Εντοπίζουμε την ώρα της ημέρας που εμφανίζονται οι λυγούρεςκαι καταναλώνουμε ένα υγειινό σνακ 20΄ πιο πριν (βιοχημικά θα μας καλύψει).

2.Επιλέγουμε ένα υγειινό σνακ αντί ένα ανθυγειινό γιατί παρέχει ληθινή τροφή για θρέψη στο σώμα και περιμένω 15-20΄ γιατί η λαχτάρα θα έχει σιγουρα εξασθαινήσει.

3.Τρώμε 3 γεύματα την ημέρα και 2 ενδιάμεσα -> οι διακυμάνσεις της γλυκόζης μένυν σταθερές και δε μένω νηστικός για πάνω από 3-4 ώρες.(ουσιαστικά οργανώνω τα γεύματά μου).

4.Τεχνική απόσπασης της προσοχής! Καθυστερώ 20 λεπτά και απασχολώ τον εαυτό μου με κάτι άλλο. Αυτό που θέλω εκείνη τη στιγμή δεν είναι τόσο απαραίτητο μετά από 20 λεπτά.

5.Πίνουμε πολύ νερό! Μάλιστα πριν από κάθε γεύμα πίνω ένα ποτήρι νερό! Τις περισσότερε φορές διψάμε δεν πεινάμε!

6.Δεν πρέπει να στερούμαστεολοκληρωτικά τον εαυτό μας. Επιτρέπουμε 1-2 φορές/εβδομάδα περιστασιακές μικρές παρασπονδίες με φίλους ή με οικογένεια.

7.Αν πολλές φορές χρησιμοποιούμε το φαγητό «σαν αγχολυτικό» σε περιόδους στρες τότε πρέπει να βρούμε τρόπους διαχείρισης του άγχους όπως άσκηση , χαλαρωτικό μασάζ , τρέξιμο, γιόγκα.

Ο στοχος δεν είναι να σταματήσουμε τεέιως την λαχτάρα για νθυγειινό σνακ. Αυτό συμβαίνει σε όλους , το θέμα είναι να διαχειριστούμε τα ξεσπάσματα αυτά για να μην βλάψουν την υγεία μας και την ψυχική μας ηρεμία. Υπομονή και χρόνος για να αλλάξουμε συνήθειες ετών. Πάντα θα υπάρξουν και οι υποτροπές γιατί σε κάθε διαδικασία αλλαγής υπάρχουν και αυτές οι στιγμές. Μαθαίνουμε από το πρόβλημα, εντοπίζουμε το λάθος και προσπαθούμε να το αλλάζουμε και συνεχίζουμε δυναμικά.

Διαβάστηκε 118 φορές
Κατηγορία Διατροφή
Σοφία Μπαδέκα

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ Α.Τ.Ε.Ι.Θ.

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: « Ακμή και Διατροφή Τροφες κατά της γύρανσης »
Web Services & Internet Marketing by Super Web Application