TIPS: ώστε να αποφύγουμε την αύξηση σωματικού βάρους την περίοδο των γιορτών

1.Δεν μένω νηστική όλη την ημέρα μέχρι να έρθει η ώρα του φαγητού. Είναι επόμενο ότι θα γίνει μεγάλη κατανάλωση τροφής, πολύ μεγαλύτερή της και διπλάσια από αυτή που θα έτρωγα φυσιολογικά. Οπότε κανονικά από το πρωί εφαρμόζω τα 3ωρά μου!

2.Πρωταγωνιστικό ρόλο απ’ αυτά που θα επιλέξω να βάλω στο πιάτο μου θα είναι σίγουρα τα λαχανικά τα οποία θα καταλαμβάνουν το μισό πιάτο, το ¼ θα καταλαμβάνουν οι πρωτεΐνες ζωικής προέλευσης και το υπόλοιπο ¼ κάποια αμυλούχα τροφή, π.χ. όσπρια, προϊόντα ολικής άλεσης, πατάτα, ρύζι κτλ.

3.Δεν ξεχνάω να πίνω πολύ νερό! Τις περισσότερες φορές απλά διψάμε και δεν πεινάμε. Όταν δεν πίνουμε νερό, μπλοκάρεται ο μεταβολισμός μας μέχρι 40% και αφυδατώνεται το σώμα μας.

4.Δεν κάνω υπερκατανάλωση αλκοόλ και γλυκών.

5.Αποφεύγω αναψυκτικά, χυμούς του εμπορίου, ζαχαρωτά, μπισκότα και έτοιμα αρτοσκευάσματα αλλά και μαγιονέζες, γαριδάκια, πατατάκια κτλ τροφές δηλαδή οι οποίες μας τροφοδοτούν με πάρα πολλές “ κακές ” θερμίδες και πολλά λιπαρά.

6.Δεν θα μπορέσω να διατηρήσω το σωματικό βάρος μου αν δεν υπάρχει η φυσική δραστηριότητα στην καθημερινότητά μου! Οπότε συνεχίζω και σε όλη την διάρκεια των γιορτών την κίνηση, είτε γυμναστήριο, περπάτημα, τρέξιμο, ορός κτλ.

Προσέχοντας λοιπόν αυτά τα σημεία θα μπορέσουμε να απολύσουμε τα γεύματά μας χωρίς να έχουμε ανεπιθύμητη αύξηση του σωματικού βάρους.

Χρόνια πολλά
Σε όλους!!!

Διαβάστηκε 197 φορές
Κατηγορία Διατροφή
Σοφία Μπαδέκα

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ Α.Τ.Ε.Ι.Θ.

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Web Services & Internet Marketing by Super Web Application