Τα dos και τα don’ts της δίαιτας

  • Μην αφήνετε τον εαυτό σας να λιμοκτονήσει. Σίγουρα αν ακολουθείτε μια αυστηρή δίαιτα θα χάσετε κιλά. Όμως έρευνες έχουν αποδείξει ότι τα κιλά που χάνονται προέρχονται από μυϊκό ιστό και όχι από λίπος.
  • Να προσέχετε τα νυχτερινά σνακ.
  • Μη φοβάστε να σταματήσετε το κάπνισμα. Η διακοπή καπνίσματος είναι ένα από τα μεγαλύτερα δώρα που μπορείτε να κάνετε στον εαυτό σας.
  • Να οργανώσετε την κουζίνα σας. Ένα υγιές βάρος επιτυγχάνεται με υγιείς αγορές. Χρησιμοποιήστε μια λίστα με ψώνια, ώστε όταν θα πάτε σουπερ μάρκετ να μην κάνετε αυθόρμητες αγορές, οι οποίες συνήθως είναι και θερμιδογόνες.
  • Μην αφήσετε μια γκάφα να καταστρέψει την προσπάθειά σας. Όταν κάνετε μια δίαιτα, ένα λάθος μπορεί να σας αποθαρρύνει και να χάσετε τον έλεγχο. ‘όμως, δεν πρέπει να απογοητεύεστε, ακόμα και αν η προηγούμενη νύχτα συνοδεύτηκε από μια διατροφική κραιπάλη.
  • Να πίνετε άφθονο νερό. Οι άνθρωποι μερικές φορές μπερδεύουν την δίψα με την πείνα. Αν δεν σας αρέσει το νερό προσθέστε μια φέτα λεμόνι, για να του δώσετε γεύση.
Διαβάστηκε 189 φορές
Κατηγορία Διατροφή
Σοφία Μπαδέκα

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ Α.Τ.Ε.Ι.Θ.

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Web Services & Internet Marketing by Super Web Application