ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ! Ένα ολόκληρο μενού βασισμένο στον πιο διάσημο τρόπο διατροφής του κόσμου...

Η πιο νόστιμη και ισορροπημένη δίαιτα, που, αν γίνει τρόπος ζωής, είναι και η πιο αποτελεσματική. Μάθε τους κανόνες και ξεκίνα τη μεσογειακή δίαιτα τώρα!

Τα συστατικά της
•Άφθονα φρούτα και λαχανικά – ιδίως φυλλώδη και ωμά ή ελαφρώς μαγειρεμένα.
•Δημητριακά και ζυμαρικά από σιτάρι ολικής αλέσεως, όσπρια, ξηροί καρποί και σπόροι, ελαιόλαδο (κατά προτίμηση ωμό), νερό.
•Λίγα ψάρια και θαλασσινά, πουλερικά, αυγά, γαλακτοκομικά χαμηλά σε λιπαρά, κρασί.
•Ελάχιστα ζωικά προϊόντα, αλάτι, ζάχαρη, αναψυκτικά, επεξεργασμένα προϊόντα (μπισκότα, πατατάκια, κτλ.), λευκό αλεύρι και προϊόντα του, τηγανητά, κορεσμένα λιπαρά.

Ενδεικτικό ημερήσιο πρόγραμμα μεσογειακής διατροφής
-Πρωινό:Γάλα 1,5% + δημητριακά ολικής άλεσης
-Δεκατιανό:Φρούτο ή γιαούρτι 2%
-Μεσημεριανό
• Ψάρι ψητό ή κοτόπουλο ψητό ή  μπιφτέκια σχάρας  +  σαλάτα ανάμικτη εποχής  +  1 ψωμί σικάλεως
• Λαχανικό λαδερο ή όσπρια + ανθότυρο + 1φέτα ψωμί σικάλεως
-Απογευματινό
Γιαούρτι 2% με φρούτα ή φρουτοσαλάτα ή 1 χούφτα αμύγδαλα
-Βραδινό
Σαλάτα ντάκο με τομάτα, ανθότυρο, κριθαρένιο παξιμάδι ή σαλάτα εποχής

Τι πρέπει να αντικαταστήσεις:
•Το βούτυρο και τη μαργαρίνη με ελαιόλαδο, που θα μειώσει τα επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης.
•Τη ζάχαρη με μέλι.
•Το κόκκινο κρέας με ψάρια ή  πουλερικά.
•Το πλήρες γάλα με γάλα 1,5%.
•Το αλάτι με βότανα και καρυκεύματα, που θα δώσουν γεύση στα φαγητά.

Διαβάστηκε 395 φορές
Κατηγορία Διατροφή
Σοφία Μπαδέκα

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ Α.Τ.Ε.Ι.Θ.

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Web Services & Internet Marketing by Super Web Application