Θέλω να χάσω κιλά πριν το γάμο μου

ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΩ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΜΟΥ??

ΒΑΛΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ
Μη στοχεύετε σε απώλεια μεγαλύτερη του ενός κιλού την εβδομάδα.Αυτό άλλωστε εξασφαλίζει και μεγαλύτερη απώλεια λίπους. Επειδή το ξεκίνημα μιας δίαιτας συνεπάγεται αλλαγή στον τρόπο ζωής, καλό είναι οι αλλαγές να γίνονται σταδιακά έτσι ώστε να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα .


ΑΡΧΙΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ
Αυτή η εποχή  είναι η καλύτερη να ξεκινήσετε δίαιτα! Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι άφθονα και έτσι οι επιλογές σας είναι πολλές . Ο καιρός έχει αρχίσει να ζεσταίνει και αυτό σημαίνει ότι «πεινάμε» λιγότερο. Μην αρχίζεται την προσπάθεια  απώλειας βάρους όταν σας απασχολούν  άλλα σοβαρά προβλήματα ή όταν πλησιάζουν γιορτές(Πάσχα, Χριστούγεννα).

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ ΣΑΣ
Αποφύγετε στερητικές δίαιτες . Φροντίστε ν ακολουθείτε  μία ισορροπημένη διατροφή σύμφωνα με τα πρότυπα της μεσογειακής διατροφής προσαρμοσμένη στον τρόπο ζωής και τις συνήθειές σας . Η δίαιτα που θα ακολουθείτε θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένη στις δικές σας ανάγκες κ όχι κάποιας φίλης ή από περιοδικά ή το internet! Σε συνεγρασία με το διαιτολόγο βρείτε πρόγραμμα που να σας βολεύει κ να είναι πρακτικό στην καθημερηνότητά σας.

ΤΡΩΤΕ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ
 Όταν προσπαθούμε να χασουμε βάρος τις περισσότερες φορές έχει σημασία ο τρόπος μαγειρέματος  και όχι το ίδιο το τρόφιμο. Βάλτε λοιπόν την φαντασία σας   και ξεχάστε τα άγευστα πιάτα! Χρησιμοποιήστε το κόλιανδρο, βασιλικό, σκόρδο, πιπέρι, φρέσκο κρεμμυδάκι, μαιδανός, άνιθος… διάφορα λαχανικά όπως μανιτάρια, πιπεριά, κολοκυθάκι κτλ. που θα δώσουν στο φαγητό σας άρωμα και χρώμα! 

ΜΗΝ ΠΕΡΑΛΕΙΠΕΤΕ ΓΕΥΜΑΤΑ
H διαδικασία των γευμάτων κατά την διάρκεια της ημέρας είναι μία διαδικασία που κρατάει τον οργανισμό σε εγρήγορση και κάνει το μεταβολισμό να δουλεύει, αυξάνοντας κατά συνέπεια της καύσεις του. Η στέρηση είναι μεγάλο λάθος στη δίαιτα,γιατί έχει σαν αποτέλεσμα την μεγάλη μείωση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και κατά συνέπεια την ατονία, η οποία τις περισσότερες φορές τελικά αντιμετωπίζεται με πολυφαγία.

ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΚΙΛΑ
Αυτό είναι πολύ πιθανό να συμβεί, ίσως γιατί για μεγάλο χρονικό διάστημα παραμείνατε σε αυτά τα κιλά. Δεν θα πρέπει ν απογοητευτείτε και να εγκαταλείψετε την προσπάθεια! Πρέπει να επιμείνετε και με την πολύτιμη βοήθεια του διαιτολόγου σας, να ξεπεράσετε τη φάση αυτή και σιγά σιγά θα δείτε τη βελόνα της ζυγαριάς να μετακινείται.

ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΥΓΑΡΙΑ
Το καθημερινό ζύγισμα πρόκειται για μία άσκοπη κίνηση! Το βάρος μας παρουσιάζει διακυμάνσεις από μέρα σε μέρα, ακόμα  και από ώρα σε ώρα, που είτε οφείλονται στον έμμυνο κύκλο ή ακόμα και στην ποσότητα των υγρών που καταναλώθηκαν αλλά και σε διάφορες κατακρατήσεις που κάνει ο οργανισμός! Γι αυτό λοιπόν, το καθημερινό ζύγισμα προκαλεί μόνο άγχος και δεν προσφέρει καμία χρησιμη πληροφορία! Το ζύγισμα δεν πρέπει να υπερβαίνει τη μία φορά την εβδομάδα.

ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΑΩ ΓΛΥΚΟ…
Όταν είμαι σε πρόγραμμα είναι φυσικό κάποια στιγμή να γεννηθεί η επιθυμία για γλυκό! Υπάρχουν διάφορες εναλλακτικές λύσεις:
- 1 μικρό σοκολατάκι κουβερτούρας
- 1 μικρό λουκουμάκι
-1κγ. γλυκό του κουταλιού ή μέλι ή μαρμελάδα
-2-3 δαμάσκυνα ή άλλα αποξηραμένα φρούτα!
-1 μπάρα δημητριακών με χαμηλές θερμίδες

Διαβάστηκε 411 φορές
Κατηγορία Διατροφή
Σοφία Μπαδέκα

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ Α.Τ.Ε.Ι.Θ.

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Web Services & Internet Marketing by Super Web Application